“Middag på Tango”

Kjøkken: Italiensk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. september 2019

Denne restauranten sikter mot stjernene. 7 fetteren var veltilpasset , spennende og ga uventede fantastiske smaksopplevelser. Personalet var aldri langt borte og kjøkkensjefen kom og hilste på.
En flott aften som setter spir.

Dato for besøk: september 2019
Takk, NinaH1462

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Skjønner ikke at Tango ikke har stjerne i Michelin... har akkurat kommet hjem og er «månebedåten» av opplevelsen. Personalet har en fantastisk tilnærming til deg som gjest, føles som å komme hjem til venner. Maten.... maten er bare helt fantastisk, vakker, smaksrik og sesongbetont. Gir minner om barndom med rabarbra, blomkarse og frukt. Vinen passer perfekt til hver rett. Vi kommer igjen. PS! Nyt måltidet og glem mobilen når du er der.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, EWister
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Skamgodt ALT!! Flinke servitører som kan vin og er flinke til å komme med anbefalinger.Tango skuffer aldri, verdt hver krone!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 572linni
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd, 4 retter med vinmeny. Flinke kelnere, veldig god mat og vinen var utsøkt. Det eneste som trekker litt ned er bekledningen til servitørene. Alle gikk i private klær. Alt fra lyse trange jeans, til kosebukse. Dette overrasket meg, da Tango og Kjartan er kjent for å levere «heile veien»

Dato for besøk: juni 2019
Takk, WencheR
Anmeldt 6. juni 2019

Tango leverer mat på et svært høyt nivå, selvsikkert og med en herlig avslappet atmosfære. Vi hadde sju retter med oppgradert vinpakke. Det ble sju sterke retter; særlig de norske aspargesene og vaktelen var imponerende. Fjellørret fra Sirdal, piggvar med trøffelsmør, kalvefilet og brissel, rognkjeksrogn og dessert av rød appelsin ga råvarene fortjenstfull tilberedning og montering.
Vinene passet svært godt til maten hele veien. Og det var viner av svært høy kvalitet - alt i alt en vinpakke som ble opplevd raust og treffende.
Tango leverer hver gang vi er på besøk, det er en hjertelighet overfor gjestene vi setter veldig pris på. All honnør til kokker og servitører!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Arnebern

Reisende som så på Tango Bar & Kjøkken, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Tango Bar & Kjøkken? Del dine erfaringer!