“Vilt bra på Tango”

Kjøkken: Italiensk, Internasjonalt, Vinbar
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Tango har løftet seg til et nytt nivå og blitt en super restaurant. Veldig bra mat og vinpakken matchet perfekt. Topp service fra servitør og sommelier. Inntrykket du får er at her er det unge sultne kokker og servitører som virkelig vil noe.

Takk, siddisene

Anmeldt 30. juli 2021

Denne plassen må virkelig oppleves. Det å bli tatt godt imot i det vi ankommer restauranten, og får en ypperlig service gjennom hele kvelden. Vi hadde 5 retters middag og vinpakke til. Helt fantastiske smaker. Personalet var helt eksemplarisk og en utrolig fin service. Vi ble så godt tatt vare på.
Kokkene kunne virkelig faget sitt.

Dette var første gang på Michelin resturant, og det var det virkelig verdt.

Takk, Stina S
Anmeldt 8. juli 2021

Starten på restaurantbesøket kunne ha startet bedre for inngangen til Tango deler inngangen til en annen restaurant, og selv om vi fortalte at vi hadde bestilling til Tango,så fikk vi bare beskjed om å stå og vente for betjeningen måtte finne bord til gjester som skulle på den andre restauranten. Deretter så kom det en annen av staben og sa at vi kunne sette oss ned for å vente i den andre restauranten før vi endelig fikk komme oss til Tango. Fra vi satte oss ned ved bordet på Tango så var vi i de beste hender med super oppfølging fra alle medarbeiderne, - og spesielt sommelieren var et levende leksikon på vin (veldig imponerende - jeg har hatt vin guruen Hugh Johnson som bordkavaler så jeg er godt vant med vineksperter!). Veldig hyggelig atmosfære.Det er en liten og intim restaurant hvor hver gjest blir sett. Maten var så velsmakende og god med rene og fine smaker, og hver tallerken som kom til bordet, så ut som et kunstverk. Det startet med skinke som bare smeltet på tungen og nydelige croqetter, og så fortsatte det med retter av ypperste kvalitet. Vi kommer nok tilbake hit ved neste Stavanger-besøk både på grunn av maten og vinene, men også for det er sjelden man blir så godt ivaretatt av alle medarbeiderne på en restaurant som her.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk mat opplevelse! Delikate retter med utmerkede smaker Servicen var helt ubeskrivelig! Kunnskapen til servitørene er det absolutt ingenting å si på! Tilpasser alt av drikke til mat og maten kommer på helt perfekte tidspunkter! Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: april 2021
Takk, celineriksen
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Elsker dette stedet: Servicen, kunnskapen, maten, stemningen, interiøret! Alt! Er du kresen? Gå på Tango!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 760elinm

Reisende som så på Tango Bar & Kjøkken, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Tango Bar & Kjøkken? Del dine erfaringer!