“Fantastisk!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020

God piggvar, utsøkt tartar. Vinkartet byr på mye bra. God service. Kommer tilbake! Anbefales for par ‍❤️‍

Takk, MariN326

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, og takk for at vi fikk komme inn! God stemning, og supert å se kokkene lage maten. Vi lover å booke neste gang!

Takk, kjedun
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Hadde et helt utrolig bra måltid nå når man endelig kan gå ut igjen. Maten var bare helt fantastisk, perfekte kombinasjoner og råvarer, og vin som matchet strålende. Servicen var noe av det beste jeg har fått, helt på Michelin nivå. De hadde tid for oss, gode anbefalinger og alltid et smil. Og for et teamwork mellom kjøkken og servering. Er du ute med noen som du kjenner godt, anbefales det gjerne å sitte i baren og se når maten tilberedes. Der koster litt (er jo generelt dyrt i Stavanger) men her får du full valuta for pengene

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, tronds428
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

God mat som alltid, men litt skuffet over servicen. Satt ute i Oransjeriet som var litt kaldt, en varmelampe som ikke fungerte. De lovte oss tepper men det kom aldri. De glemte noe av tilbehøret til skreien, det ble satt på bordet når vi hadde spist opp. Vi var 7 stk, 4 ville ha dagens meny de andre ville velge enkeltretter. Plutselig gikk ikke det og alle eller ingen måtte ha menyen.
Utenom servicen så var maten eksepsjonelt god!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, tonet947
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Ting tar tid !!! Reenaa har veldig god mat men idag burde det vært betraktelig flere på jobb!! Alt for lang tid mellom måltidene og nesten ingen service mellom måltidene er rett og slett for dårlig. Tenkte at det et greit med denne tilbakemeldingen slik at de kan endre på dette fremover. Igjen; Ingen ting å utsette på selve maten, men.....

Dato for besøk: januar 2020
Takk, paul1gaus

Reisende som så på Reenaa Matbaren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Reenaa Matbaren? Del dine erfaringer!