“Stavangers bedte uten stjerne!”
Anmeldelse av Reenaa Matbaren

Reenaa Matbaren
Vurdert som nr. 23 av 235 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, stemning og personale.
Ypperlig mat som er spennende komponert med kjente og ukjente ingredienser. Passelig utbytting av meny er det også!
De ansatte føles naturlige, hyggelige og personlige. De maser ikke, men er der nør du trenger dem.
Et besøk her er obligatorisk når vi er i Stavanger! Anbefales på det sterkeste!
Ps. Bestill bord i god tid!

Takk, Generalmats

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Renaa Matbaren leverer! Fransk brasserie med god mat og god stemning. Vinkart på glass begrenset utvalg, men bra utvalg på flaske, selv om det meste er litt ungt. Sterk anbefaling!

Takk, bjornt1959
Anmeldt 17. juli 2021

Fantastisk mat og service! Veldig smakfull og spennende mat, må oppleves. Her følte vi oss velkomne og ble meget godt mottatt. Avsluttet kvelden i deres fantastiske bar Lou Lou, det var nesten en enda bedre opplevelse, takk til dere for en unik kveld vi ikke glemmer!

Takk, 174andersh
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, vin, service og lokaler. Ujålete men samtidig veldig profesjonelt. Servitøren vår kom med gode anbefalinger og beskrivelser av de ulike rettene, med glimt i øyet. Han glemte vann og en ostekake til dessert, men beklaget med et smil. Lett å tilgi. Høydepunktet var piggvar, med en fantastisk saus. Var ikke en dråpe igjen av den på tallerkenen! Håper vi kan komme snart tilbake.

Takk, 308andreash
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Renaa Matbaren har løftet seg mange hakk etter de endret konsept til fransk bistro. Maten var velsmakende, og de ansatte var svært hyggelige. Det "offentlige" vinutvalget var kjedelig. Har hørt (og sett) at de har mer å velge mellom - men fikk et "nei" da jeg spurte om de hadde flere viner på glass - merkelig. Uansett, fin totalopplevelse, og absolutt verdt besøket!

1  Takk, wmarius

Reisende som så på Reenaa Matbaren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Reenaa Matbaren? Del dine erfaringer!