“Middag”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. september 2021

Nydelig mat og god service! Lokale mattradisjoner, fine råvarer, god veiledning fra kelner underveis i måltidet. Anbefaler et besøk på denne restauranten

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lisbeth G

Anmeldt 6. september 2021

Absolutt verdt en visitt om man er innom Stavanger - her får man god service, nydelig mat og mye godt i glasset.

Dato for besøk: september 2021
Takk, n0rwegians
Anmeldt 18. august 2021

Forrett (yellowtail og biff tartar) og vin nydelig. Hovedretten var litt nedtur. Har aldri skjønt poenget med sprøtt skinn på fisken, nå skjønte jeg det. Dette ble ødelagt av at bønner, saus og mandler var lagt oppå fisken - da var ikke skinnet sprøtt lenger, Dette burde vært lagt på siden. Konas hovedrett, vaktel, var nydelig men salaten ved siden hadde alt for mye vinagret på seg. Dette medførte at de øverste bladene som det hadde drenert av litt på var passe, men nedover ble det altfor syrlig så hun orket ikke spise mer enn halvparten av hovedretten. Desserten (ostekake og espresso is) var god.
Gav tilbakemelding til servitøren, men mangler litt på opplæring av serveringspersonalet. Hun torde ikke å si fra til kokkene, men måtte vente til sjefen kom. Derfor fikk vi ingen reaksjon på våre tilbakemeldinger mens vi var der.

Takk, 899jarlew
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, stemning og personale.
Ypperlig mat som er spennende komponert med kjente og ukjente ingredienser. Passelig utbytting av meny er det også!
De ansatte føles naturlige, hyggelige og personlige. De maser ikke, men er der nør du trenger dem.
Et besøk her er obligatorisk når vi er i Stavanger! Anbefales på det sterkeste!
Ps. Bestill bord i god tid!

Takk, Generalmats
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Renaa Matbaren leverer! Fransk brasserie med god mat og god stemning. Vinkart på glass begrenset utvalg, men bra utvalg på flaske, selv om det meste er litt ungt. Sterk anbefaling!

Takk, bjornt1959

Reisende som så på Reenaa Matbaren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Reenaa Matbaren? Del dine erfaringer!