“God mat og hyggelig betjening. ”
Anmeldelse av Lee Garden

Lee Garden
Vurdert som nr. 132 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten hvis du er ute etter veldig god kinamat med hyggelig og hjelpsom betjening.

Takk, martesolb

Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Trist lokale, men kjempegod mat og hyggelig betjening. Lunsjretter til rundt 130 kr med tradisjonell asiatisk meny.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, norwaycouple
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Menyen har rikt utvalg av asiatiske matretter, men også mye annet. Maten var veldig god, og porsjonen var stor. Savnet at servitøren var mer tilgjengelig slik at vi kunne be om soyasaus og mer vann.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Siv S
Anmeldt 15. juni 2019

En lørdagskveld og kun en gjest og det var meg lover kan hende ikke så godt. Men servicen var hyggelig og maten smakte. Pekingsuppen var omtrent der den skulle være og klassikeren innbakt svinekjøtt i sursøtsaus hadde mye svinekjøtt av den møre typen og passe med saus og grønsaker. Dette er ikke noen luksus kinesisk restaurant men leverte i det minste det den skulle da jeg var der.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lars R
Anmeldt 22. januar 2019

Veldig god mat! Masse utvalg! Noe for en hver person, liker du ikke kinesisk? Ingen problem her har de noe til alle!!

Masse plass og gode sitteplasser. Restauranten ligger veldig sentralt.

Prisen er slik de er på andre restauranter i nærområdet så mann taper ikke noe, mann får heller mye mer for pengene!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, WilliamBjelland

Reisende som så på Lee Garden, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Lee Garden? Del dine erfaringer!