“Ansatte”
Anmeldelse av McDonald's

McDonald's
Vurdert som nr. 12 av 14 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var der i dag å bestilte mat via automaten, men de hadde ikke kvitring i automaten. Jeg venta med kassen og var den eneste selvom de så med kom de ikke. Vennen min gikk og sa ifra, men de brydde seg ikke. Dette er ikke første gang de ansatte ikke har brydd seg om kundene.

Takk, Escape63516721613

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Maten var ok, litt dårlig tilretteleggelse ved bestilling av maten.
Rotete og skittent lokale. Men maten var som ellers, god til å være mc’ern

Takk, christofferoye
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi besøkte McDonalds Stavanger på vår rusletur i Stavanger sentrum. Her er sitteplasser inne, men utenfor er det benker knyttet til et torv man kan sitte og spise.
McDonalds leverer som vanlig og vi hadde et godt måltid.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 21. oktober 2020

Du vett hva du får uten tvil. Biligere mat skal du lete lenge etter uten tvil god plass for en kjapp matbit.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, KevinTve
Anmeldt 11. august 2020

Vi måtte ha påfyll av en form for energi. Avkommet bestilte i app'en og "snek" seg forbi den lange køen som var det i 18-draget. Mat som forventet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, khsyv

Reisende som så på McDonald's, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i McDonald's? Del dine erfaringer!