“Vår Norges tur”

Kjøkken: Kinesisk, Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021

I Stavanger fristet jeg de andre til å gå inn på denne restauranten. Dessverre så ble vi skuffa. Jeg og venninna til kona valgte kylling Gung Pao, hun valgte en mild versjon. På menyen står det at den er sterk, men sterk var den ikke, jeg ble kjempe skuffa. Det ble venninna vår også og vi spurte servitøren om de kunne krydre den bedre. De anbefalte da å ta på cillisaus som sto ved bordet. Det hjalp, men det var synd at vi måtte gjøre den sterk....Sønnen vår hadde vårruller og kona hadde nudler. Gå heller et annet sted

Takk, AST81

Anmeldt 15. juli 2021

Supergod mat, og hyggelig betjening! + veldig gode priser! Alt i alt en kjempefin opplevelse og kommer tilbake neste gang vi er i Stavanger! Maten anbefales

Takk, siljemaritaj
Anmeldt 2. juli 2021

Servicen var bra og smittevernet bra. Ordinær asiatisk mat. Rikelig tallerken rett. Denne kan anbefales.

Takk, Jan190444
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Trist måltid, men hyggelig betjening i det minste. Kylling satay og vårrull til forrett, kjøttet smakte langt fra ferskt. Frityrstekt svin (sur søt) til hovedrett. Ikke svinekjøtt fra dette året iallfall, det smakte kjøleskap og gammelt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, tonet947
Anmeldt 6. april 2021 via mobile enheter

Spiste wasabimarinerte kongereker. Rekene var forferdelige og serverte med frosne avokadobiter i sweet chili for chicken saus. Når det etter alt overmål ble servert med en slapp norsk salat og tørr ris, så blir konklusjonen at jeg aldri skal hit mer!

Dato for besøk: april 2021
Takk, jonen750

Reisende som så på Mikado, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Mikado? Del dine erfaringer!