“Lunch lørdag formiddag ”
Anmeldelse av Harry Pepper

Harry Pepper
Vurdert som nr. 49 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hei.

Vil gjerne takke for god mat og service i dag. Ble møtt med smil og flinke, profesjonelle personal. . Her kommer vi snart igjen. Tusen takk for oss.

Takk, 116eirikh

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Vi kom ut og spis der siste lørdag gleda oss og prøve.
Nyje Harry pepper
Flotte drinker hyggelig personal men vente tiden på maten var helt jevelig 1,5 timer de er lang tid og vente på tortilla ?!

2  Takk, 11magnusj
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Super mat! Spiste 3-retters middag til 495,- og det skuffet absolutt ikke, selv til den prisen. Vil absolutt anbefale å stikke innom her. Veldig god taco i hjemmelagde lefser!

1  Takk, 99Bastian
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og fine porsjoner! God service, men maten tar alt for lang tid. Vi var en gjeng på 13 stk, men over en time er for lenge. Vi hadde reservert bord.
Men godt utvalg på drikke!

Takk, auroras650
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig sosial atmosfære. Flinke attentative servitører. Mine to venninner bestilte fajitas kylling og kjøtt, jeg bestille marinert indrefilet med søtpotet. Alle var helt Ok fornøyde med maten, men mtp pris hadde jeg forventet mer - mer smak og mer spennende smakskombinasjoner.
Porsjonene var store, ingen av oss klarte å spise opp. Hvis du bare er litt sulten så kan du fint dele en rett.

Takk, elino493

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!