“Hyggelig betjening”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Hadde bestilt bord en fredag kveld. Ble møtt av smilende betjening som raskt fulgte oss til vårt bord. Vi fikk et rundt bord som er meget hyggelig når en er et selskap på 4 stykker. Service var veldig bra! Vi ble fulgt opp hele veien. Også god service når det gjaldt å velge ut rødvin.
Maten var sånn middels - kun helt ok denne gangen.

2  Takk, bsb669

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hei.

Vil gjerne takke for god mat og service i dag. Ble møtt med smil og flinke, profesjonelle personal. . Her kommer vi snart igjen. Tusen takk for oss.

Takk, 116eirikh
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Vi kom ut og spis der siste lørdag gleda oss og prøve.
Nyje Harry pepper
Flotte drinker hyggelig personal men vente tiden på maten var helt jevelig 1,5 timer de er lang tid og vente på tortilla ?!

2  Takk, 11magnusj
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Super mat! Spiste 3-retters middag til 495,- og det skuffet absolutt ikke, selv til den prisen. Vil absolutt anbefale å stikke innom her. Veldig god taco i hjemmelagde lefser!

1  Takk, 99Bastian
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og fine porsjoner! God service, men maten tar alt for lang tid. Vi var en gjeng på 13 stk, men over en time er for lenge. Vi hadde reservert bord.
Men godt utvalg på drikke!

Takk, auroras650

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!