“Middag ”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 stykker ute å spiste.

Service:
Alt tok lang tid. Vi ventet lenge på mat og drikke. Det tok langt over en time før vi fikk servert maten.
Bordet ble ikke ryddet underveis så det samla seg opp mye rot
Personale virket sure eller stressa. Det føltes ut som om vi var mer til bry enn gjester.
Vi satt også veldig trangt.

Maten.
Vi hadde mixed fajitas og krabbe chili Taco.
Fsjitassen var gjennomsnittlig og tacoen var god på smak

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 154runeh

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte en klippfisk forrett og en chili krabbe taco. Og en øl til. Maten kom raskt, klippfisk var god og rikelig med chilli i. Chilli krabben var derimot utrulig tam og intetsigende . Krabben lignet mest på hotell frokost eggerøre, både i smak og konsistens.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, alfmagne
Anmeldt 2. januar 2019

Siden det snart var jul valgte vi og spise her, fantastisk god sevic og koselige folk. et hyggelig miljø med koselige border fordelt på flere etasjer,en kjekke bar der du kan vente til bordet var ledigt. Kan anbefales

1  Takk, sveinrunen_13
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Ble godt mottatt ved ankomst. Bestilte fajitas med biff og pork belly. Kelner anbefalte en vin som passet til begge rettene, noe han traff godt på. Kelner var innom bordet helt passelig.

Takk, bentej2014
Anmeldt 20. desember 2018

Hyggelig betjening som virkelig prøver og lage god stemning -- God lammefilet på varm tallerken --- 2 besøk her på kort tid --- like fornøyd begge ganger Harry pepper har i årenes løp variert mye i kvalitet nå er de på akseptabelt nivå forhåpentlig på vei oppover??

Takk, TorvaldTake

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!