“Anbefales! ”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og drikke! Og ikke minst ordnet de med bord selvom vi hadde rotet med reservasjonen.

1  Takk, aninej2020

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vel det var rett og slett dårlig.
De har laget desse rettene veldg lenge. Kyllingen var ihjelstekt og scampien var ikke stekt men kokt. De brukte også 90 minutter på å servere dette. Så vi er ferdig hos Harry Pepper

2  Takk, geirNorway22
Anmeldt 7. juli 2020

Vi hadde hørt mye positiv om Harry Pepper, men dessverre det ble en skuffelse. Menyen var spartansk. Smaken på alt som ble servert var chili. Kjøtt smaken fra chili con carne var borte pga enorme mengder med chili. Servicen er som forventet, greit nok. Det eneste positiv om måltidet var desserten. Det blir dessverre ikke en gjentakelse.

1  Takk, Historisk
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var 5 personer. Vi ønsket oss god mat og god drikke.
Maten var ok, men ikke mer.
Hyggelig betjening.

1  Takk, Petter B
Anmeldt 1. juli 2020

Fredagstacoen ble konsumert her i juni 2020, det var veldig bra med tanke på mat, service atmosfære etc. Kan anbefales.

2  Takk, espens954

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!