“Ikke helt min stil”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Selve lokalet er fint og kult, og natchosene var gode, men jeg likte ikke faijtasene fordi man måtte lage den selv (jeg har egt ikke noe imot det, men da ble det ikke en ordentlig god meksikansk faijta). Musikk valget var også ikke helt hva jeg bille hatt i en restaurant. Fra hard rock til Marcus og Martinius til soft vibes.

Takk, Vacation51539326258

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig lokale, hyggelig betjening, og god mat. Maten kom fort, men litt dyrt. Alt i alt fornøyd med opplevelsen.

Takk, KathrinP_Norway
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Meget god meksikansk mat, fint tilberedt og med gode smaker. Maten ble servert på samme tid til hele bordet så her hadde kjøkkenet kontroll. Vi hadde ikke samme servitør gjennom hele måltidet og servitør nr 2 redder dette besøket i land til en 4'er. Der den første servitøren var kort, upersonlig og lite engasjert så var servitør nr 2 i andre enden av skalaen og hevet opplevelsen fra middels og litt småsur til et måltid vi vil huske. Vel verdt et besøk. (be om servitøren som er født i England og oppvokst i Texas)

Takk, Odd S
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Startet med web bestilling av mat og drikke. Forsåvidt greit i disse corona tider, men dårlig beskrivelse av rettene, og for oss som ikke hadde vært her før var det vanskelig å forstå at alt av tilbehør skulle bestilles ekstra. Noe som gjorde at prisen pr rett ble ganske dyr. Vi ventet 1 time før vi fikk maten, for der var travelt på kjøkkenet.
Servicen var slapp, rettene kom på bordet uten serveringsbestikk og vi mangler bestikk og servietter.

Maten smakte godt, men det var ikke spesielt store porsjoner.

Så det er forbedringspotensiale på flere punkter…

Takk, lenekn68
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Taco for 2, fikk 1. Bestilte 1 kaffe, fikk 2. Bestilte 1 dessert, fikk 2. Bestillingen ble kluss, og vi betalte for det vi fikk...

Gode drikker og mat, pris er noe stivt.

Takk, Navigator54627130013

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!