“Veldig god mat”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelig anbefales, virkelig smakfull mat.sentral plassering. Og greie priser. Vi fikk anbefalt dette stedet fra flere så vi kan bare anbefale dette stedet videre vi og

Takk, 24trulsg

Anmeldt 5. august 2021

Maten smakte kjempe godt, men var litt liten porsjon. Veldig mye rot før vi fikk maten, ved at den ble levert til nabobordet i sted for våres. Ellers ble vi sittende lenge uten at vi fikk noe av det andre vi bestilte etter at vi var ferdige med maten. Om dette ikke var nok så hadde flere av servitørene klart å registere våres mat over på et annet bord og motsatt. Dette fant vi ut når vi skulle betale. Rett og slett en rotete opplevelse og kommer ikke til å reise hit flere ganger etter denne opplevelsen.

1  Takk, 180kat12
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

God mat - men i forhold til prisen burde den vert en del bedre.
Satt igjen med følelsen av å ha brukt alt for mykje penger på noko ein fint kunne laga betre og billegare heime.
Heilt okay service!

1  Takk, Silje-KarinH
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Selve lokalet er fint og kult, og natchosene var gode, men jeg likte ikke faijtasene fordi man måtte lage den selv (jeg har egt ikke noe imot det, men da ble det ikke en ordentlig god meksikansk faijta). Musikk valget var også ikke helt hva jeg bille hatt i en restaurant. Fra hard rock til Marcus og Martinius til soft vibes.

Takk, Vacation51539326258
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig lokale, hyggelig betjening, og god mat. Maten kom fort, men litt dyrt. Alt i alt fornøyd med opplevelsen.

Takk, KathrinP_Norway

Reisende som så på Harry Pepper, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Harry Pepper? Del dine erfaringer!