“Kjekk plass ”

Inside Stavanger Rock Cafe
Vurdert som nr. 110 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi var ti venner som storkoste oss på Inside en fredagskveld. Vi hadde bestilt to shufflebord og hadde det kjempegly med spill og god drikke. Det anbefales å bestille bord dersom man vil være sikker på å få spille. Det var flere innom som ikke fikk bord, så dette var tydeligvis populært på en fredagskveld. Ganske stort lokale og mye større enn man ser for seg fra utsiden.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Norw50
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Takker og bukker for hyggelig anmeldelse.
Shufflebord er blitt veldig populært i Stavanger og vi kunne sikkert hatt noen bord til.
Vi får se i fremtiden.
Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Var i Stavanger i forbindelse med en en konferanse, og tilbrakte kvelden med god mat og spill (shuffle). Det var god plass i restauranten da vi ankom. Vi fikk tildelt bord (benker), og bestilt mat. Det var kun hamburgere på menyen, og en rett i tillegg. Det var kyllingsalat. Alle valgte hamburgere, og favoritten var "på fylla". Den var sterk (jalapeño). Tilbehør var stekte potetbåter og litt salat. Retten var god. Hyggelig betjening. Etterpå var det å spille shuffle. Vi var 6 lag (2 pr. Lag). Hele kvelden gikk. Kan absolutt anbefales ved teambuildinger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndersZorn
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Takk for hyggelig anmeldelse Anders.
Vi har totalt 43 retter, av disse er 23 forskjellige typer burgere.
Fyllaburgeren er en av de mest populære vi har.
Med 10 shufflebord og 22 biljardbord (og 1 snookerbord) er lokalet perfekt for teambuilding :-)

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hvis du er ute etter en god burger i Stavanger sentrum er dette et bra sted. Skikkelig gode burgere. Ikke servering ved bordene, og ikke noe spesielt hyggelige lokaler, men burgeren kompenserte for det.
Kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, RosslandR
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Takk for hyggelig tilbakemeldning Rolf :-)

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Kanskje verdens beste burger? Du får mye for pengene! Burger, salat og potetbåter. Kjempe god mat!!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 623gth
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Gerda.
Det setter vi veldig stor pris på :-)

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Var her for en uke siden med kjæresten. Vært her før, og skuffer ikke. Hyggelig betjening, rask servering og god mat.

Burgerne kom på ca 15-20 minutter, med frisk salat og god dressing til. Har snart trålet meg igjennom alle burgerne her :)

Minst like god som inside i Bergen, og godt utvalg drikke i tillegg :)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, erlend_nor
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2018

Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding.
Alltid kjekt å høre at kvaliteten er minst like bra som i Bergen

Reisende som så på Inside Stavanger Rock Cafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Inside Stavanger Rock Cafe? Del dine erfaringer!