“Utdrikningslag”

Inside Stavanger Rock Cafe
Vurdert som nr. 100 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 18. september 2021

Veldig dårlig service! Knot med bestilling. Vi bestilte og fikk beskjed om at vi måtte gi beskjed om vi ble for sene. Vi ga beskjed i god tid at vi ble for sene, og vi måtte fortsatt vente 30 minutter før vi fikk komme inn. I tillegg ble vi møtt med uprofesjonelle ansatte som var vrange med å la oss spille biljard/shuffleboard/dart selv om vi bestilte for lenge siden.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 179ruben_
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Hei. Beklager og trist å høre.
Når gjester ikke kommer til avtalt tid blir det ofte rotete da det er mange andre gjester som venter på spill og ikke forstår når vi forsøker å holde av bord. Spesielt har dette vært vanskelig under corona-perioden.
Vi krysser fingrene for at nå når vi har åpnet alle spill og alle barer, blir alt så mye enklere for både gjester og oss.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Både burger og poteter var saftige og skikkelig gode. Bra smakssammensetning på burgeren. Spiser gjerne mat herfra igjen

Takk, siljevegusdal
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi serverer deg gjerne igjen :-)

Anmeldt 2. april 2019 via mobile enheter

Var innom inside med to kompiser. Den var mange tomme bord med reservert lappen på. De tomme bordene var reservert fra 19:30 men klokken var 19:45 når vi var der.
Men vi fikk fortsatt ikke lov å få den ene bordet uansett om klokken var over.
Vi fikk da 2 mansplass som var ganske trangt.
Me har bestilt 2 burgere. Etter lang tid uten mat måtte eg spør hvor maten er blitt av?
Servitøren sa at det ble misforståelse og vi måtte vente 15 min til for å få maten(altså begynne å lage 2 burgere fordi d tar 15 min å lage det)
Eg avbestilte retten og fikk pengene tilbake.
I realiteten har inside prioritert store gruppen so hadde reservert bordene foran oss.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 941zhenjas
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2019

Hei og takk for tilbakemelding.
Slik skal vi selvfølgelig ikke ha det og jeg tar dette videre med kjøkkensjef og daglig leder.
Forhåpentligvis slipper vi slike situasjoner i fremtiden.

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi var ti venner som storkoste oss på Inside en fredagskveld. Vi hadde bestilt to shufflebord og hadde det kjempegly med spill og god drikke. Det anbefales å bestille bord dersom man vil være sikker på å få spille. Det var flere innom som ikke fikk bord, så dette var tydeligvis populært på en fredagskveld. Ganske stort lokale og mye større enn man ser for seg fra utsiden.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Norw50
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Takker og bukker for hyggelig anmeldelse.
Shufflebord er blitt veldig populært i Stavanger og vi kunne sikkert hatt noen bord til.
Vi får se i fremtiden.
Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Var i Stavanger i forbindelse med en en konferanse, og tilbrakte kvelden med god mat og spill (shuffle). Det var god plass i restauranten da vi ankom. Vi fikk tildelt bord (benker), og bestilt mat. Det var kun hamburgere på menyen, og en rett i tillegg. Det var kyllingsalat. Alle valgte hamburgere, og favoritten var "på fylla". Den var sterk (jalapeño). Tilbehør var stekte potetbåter og litt salat. Retten var god. Hyggelig betjening. Etterpå var det å spille shuffle. Vi var 6 lag (2 pr. Lag). Hele kvelden gikk. Kan absolutt anbefales ved teambuildinger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndersZorn
Frode P, Eier på Inside Stavanger Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Takk for hyggelig anmeldelse Anders.
Vi har totalt 43 retter, av disse er 23 forskjellige typer burgere.
Fyllaburgeren er en av de mest populære vi har.
Med 10 shufflebord og 22 biljardbord (og 1 snookerbord) er lokalet perfekt for teambuilding :-)

Reisende som så på Inside Stavanger Rock Cafe, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Inside Stavanger Rock Cafe? Del dine erfaringer!