“3 retters småmat”
Anmeldelse av Egget

Egget
Vurdert som nr. 26 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Spontant Besøk med lite forventninger. Valgte 3 retter da jeg ikke var så sulten. 2 fiskeretter og 1 kjøtt. Løysing og torsk som fiskeretter. Torsk i karri saus smakte fantastisk. Trodde ikke at svineribbe og skulle toppe dette. Beste svineribbe jeg har smakt.

Takk, Lars Erlend N

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Beste restaurant-opplevelse på mange år,- fantastisk mat, meget god service, herlig og uformell atmosfære og god musikk! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Anne Line O
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Den beste maten i Stavanger! Passe uformelt, god service og fantastiske råvarer. Vinen er det heller ingenting å utsette på.

Takk, SusanneTo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Konseptet med lokale råvarer, rustikk atmosfære og rocka kokker lokket oss til denne restauranten. Vi var veldig fornøyde med alle rettene som ble servert, bortsett fra lammet som var altfor lite stekt (uspiselig). Vinutvalget var fantstisk, men servitøren serverer ulike viner til hver rett noe som til slutt blir veldig kostbart. Likevel må jeg si at kokkene er gode på å balansere smaker.

Stusser over hvorfor kokken drar frem en høyttrykkspyler på kjøkkenet som er åpent inn til restauranten mens gjestene fremdeles sitter. I tillegg ble dørene åpnet og det ble så kaldt at det ble tydelig at vi måtte gå derfra.

Regningen kom på nesten 3000 kr. Vinen var god, men jeg synes ikke det var verdt det.

3  Takk, 741cecilien
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kaldt lokale. Var ikke ca mer enn 15-18 grader når vi kom. Folk satt med jakker på under middagen som begynte kl 18. . Fikk servert lam som var seigt,og var rått. Kokken kom bort og var enig. Det var synd, for vi hadde gledet oss til en koselig kveld og en god smaksopplevelse ....Dette var ikke verd prisen til ca 2500kr......

2  Takk, rune966

Reisende som så på Egget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Egget? Del dine erfaringer!