“Deilig uhøytidelig”
Anmeldelse av Egget - STENGT

Egget
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og et skikkelig kult sted! Hit vil jeg tilbake. Nedpå og god atmosfære. Meget god service. Og helt greie priser. Ingen meny, du velger bare selv hvor mange retter du vil ha. Tilpassa vin. Lite lokale, husk å bestille bord!

1  Takk, 468rikker

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Egget skuffer ikke....deilig røff stemning i åpne tøffe lokaler. En åpen servitør som tar seg tid til deg å forteller om maten og drikke. Veldig bra service. Maten er etter sesong denne gangen med nydelige sammensetninger av skalldyr, fisk og kjøtt retter. Fortreffelige oster avslutter en deilig kveld. Var alene sist hadde med fruen denne gang og hun elsket det.

Takk, Shebbas
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Spontant Besøk med lite forventninger. Valgte 3 retter da jeg ikke var så sulten. 2 fiskeretter og 1 kjøtt. Løysing og torsk som fiskeretter. Torsk i karri saus smakte fantastisk. Trodde ikke at svineribbe og skulle toppe dette. Beste svineribbe jeg har smakt.

Takk, Lars Erlend N
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Beste restaurant-opplevelse på mange år,- fantastisk mat, meget god service, herlig og uformell atmosfære og god musikk! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Anne Line O
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Den beste maten i Stavanger! Passe uformelt, god service og fantastiske råvarer. Vinen er det heller ingenting å utsette på.

Takk, SusanneTo

Reisende som så på Egget, så også på