“Fantastisk plass for en helaften”
Anmeldelse av Egget

Egget
Vurdert som nr. 28 av 275 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. september 2019

Her får du dagens meny servert som mange retter. Du får servert fantastisk vin som passer til rettene. Lite, koselig lokale så anbefaler å booke bord. God stemning og hyggelig betjening

Dato for besøk: august 2019
Takk, 532kristine

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi var ute for kun et glass vin mens Matfestivalen herjet resten av Stavanger. Hadde kun sett Egget i gatebildet ved passering tidligere på dagen.
Hyggelig mottagelse, samt veldig bra oppfølging og stemning. Fikk servert hummus, linsepuré og brød til vinen de anbefalte. Kan ikke si noe om maten. Men med så mye hyggelige mennesker, må det bli en bra opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, herrol
Anmeldt 5. april 2019 via mobile enheter

Vi valgte en 6 retters. De tre første svarte til forventningene- gode smaker, god balanse og fint presentert. Så begynte nedturen med en noe ubalansert kamskjellrett, for så å få en kjøttrett som var så seig at det meste havnet i servietten. I takt med synkende nivå på maten tiltok lydstyrken på musikken til et nivå hvor det å kommunisere med bordkavaler ble en utfordring. Servitøren- også benevnt som vinkelner var hyggelig nok, men om vi ønsket en annen vin enn den som var anbefalt kom hun til kort. Hadde hun noe særlig vinkunnskaper skjulte hun de godt... Dette virket forhåndsprogramert og lite fleksibelt. Når det gjelder pris så er det lite å klage på når det kommer til maten- i alle fall om alle rettene hadde vært av samme kvalitet som de 3 første. At det er godt påslag på vin i forhold til polpriser er vi her på berget inneforstått med, men 165,- for et lite glass vin som på polet koster 168,- pr liter- er det innafor? Jeg beklager Egget- dette svarte ikke til forventningene, ingen anbefalinger fra meg- og ingen flere besøk hos dere.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Traveler0604
748siljet, Owner på Egget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Hei.
Takker for konstruktiv tilbakemelding! Jeg har gått gjennom vinlistene mine for å sjekke at prisene ikke er helt ute å sykle. Påslag ligger vanlig på 3 gangen hos de fleste restauranter og det skal den også gjøre hos oss.

Deres servitør var 22 og har akkurat startet sin utdannelse som vinkelner. På sikt blir hun som en god vin ;)

Vi unnskylder ikke kjøttet, men hadde fått anbefalt ett stykke på dyret fra Idsøe selv denne kvelden. Vi var alle enige om at det ikke er ett stykke vi bruker om igjen.

Mvh Silje

Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk konsept, sted, personal og mat. Vi hadde en helaften der med 8 retter og skikkelig god mat. Intimt lokal hvor en lett kan bli kjent med nabobordet, noe vi ble.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, CecilieG65
Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Original og sjarmerende restaurant, kult interiør og hyggelig besetning. Maten var nydelig og vinen god. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 565lisef

Reisende som så på Egget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Egget? Del dine erfaringer!