“Mistet noe av x-faktoren”
Anmeldelse av Egget - STENGT

Egget
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bra mat, men ikke så suverent og spennende som før. Litt å gå på når det gjelder kompetanse til servitør. Smalt vinutvalg selv om vinene var ok+. Mistet noe av x-faktoren de hadde tidligere og da husker en bedre at en sitter på harde benker og plaststoler.

Takk, siddisene

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ble servert av en fyr som sa han egentlig ikke jobbet der, men kjente de som jobbet der godt. Han gjorde sitt beste for å få stedet til å fremstå som hipt, men naturvinene han anbefalte er det verste jeg har vært borti. Smaken kan best beskrives som lukten av en bøtte med halvråtne nedfallsepler som har begynt å gjære.
Egget har en svært god beliggenhet, og sjansen er stor for å ramle innom, men gjør deg selv en tjeneste og gå i stoor ring utenom.

2  Takk, Thogers
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant, god og personlig servise og helt nydelig mat!! Dagens meny bestod av krabbesalat, svinenakke, torsk, kylling og nydelig dessert av sitronkrem, nøtter og sjokolade is. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, bj_rgk2014
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

5 nydelige retter: fisk, skalldyr, svin og fugl. I tillegg så er det den fantastisk kule stemningen Egget betjeningen lager. Groovy musikk, oppmerksom og festlig servitrise og et kjøkken som bare leverer.

Det deilige med Egget er at de er upretensiøse! Bare ekte alt. Det er ikke noe man opplever på mange restauranter i byen;)

Her følte vi ro og at vi var hjemme.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, 205lisep
Anmeldt 22. februar 2021

Standard fire retters meny, maten var ok. Stekt torsk i skalldyrkraft var god. Men service og smittevern var skuffende. En av oss ble sittende med ansiktet mot den ene høyttaleren. Vi spurte tre ganger om lyden kunne dempes litt, det var vanskelig å høre den som satt under høyttaleren (musikken var ok! Men volumet..). Servitør lot som han skulle gjøre det, men ingenting skjedde. Etter en stund kom et par som ble anvist plass slik at de satt med ryggen få cm fra oss. Føltes ikke bra, og smittevernregler kunne umulig vært fulgt. Hver gang døren ble åpnet (kokken brukte grill like utenfor inngangsdøren), kom det et kaldt gufs inn. Utrivelig. Stedet virket innrettet mot unge folk.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Sultenogtorst

Reisende som så på Egget, så også på