Cruise Stavanger - Lysefjord

En utrolig vakker tur, med nydelig båt, flotte omgivelser og en svært så hyggelig, oppmerksom og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
moyfrid
Nydelig dag på sjøen

Imøtekommende og fin atmosfære. Tilpasset turen til familien, en tur som ble veldig fin for store... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Håvard T

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

En magisk dag: yachten, været, maten og ikke minst kaptein Helge som sørget for det lille ekstra. Vi storkoste oss fra start til slutt, og timene gikk så alt for fort.. Utrolig takknemlig for denne opplevelsen! Anbefales

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, tonjeid
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Helt ypperlig. Fem stjerner uten tvil. Kan helt klart anbefales. Sol, hav, bobler, nydelig båt og trivelig vertskap.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, Hanna K
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Har hatt en Magisk tur med Private Cruise.
Fantastisk båt, god mat og en utrolig dyktig kapten.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2018
3  Takk, Anne H
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Heilt fantastisk dag! Med alle muligheter og god service! Vel verdt turen!! Anbefales på det sterkeste! Han kan vise deg Rogalands fineste farvann! God mat og drikke om ønskelig!

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, asleb2017
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur sammen med forlovere på vår bryllupsdag hos captain Helge
Dette satte virkelig prikken på hele dagen og ankomsten vår!
For en båt!
Stemning, oppvartning og ikke minst kapteinen er /var av ypperste klasse.
Kan anbefales på det sterkeste til alle og en hver!
Tusen takk!!

Hilsen