Luksuriøs opplevelse

Vi var så fornøyd med cruise i fjor, at vi har bestemt oss til å gjenta den i år med større båt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
OnAir589651
Bergen, Norge
Cruise Stavanger - Lysefjord

En utrolig vakker tur, med nydelig båt, flotte omgivelser og en svært så hyggelig, oppmerksom og... les mer

Anmeldt 9. oktober 2021
moyfrid

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 1 653,38
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse som anbefales på det sterkeste. Kaptein Helge gjør turen til et nydelig eventyr for store og små.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 930trinej
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse sammen med venner. Luksuriøs yacht, god stemning, flott musikk, anbefaler på det høyeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Bergering
Anmeldt 19. august 2020

En fantastisk tur med det fineste av båt i fantastisk natur og super mat, og ikke minst en kaptein som gjorde alt for at dette ble en opplevelse for livet. Alt var bare topp.

Takk, HansN79
Anmeldt 19. august 2020

Fantastisk tur i nydelig landskap. Det er nokså storslagent å være omringet av den spektakulære Lysefjorden, med de høye fjellene på hver side. Noe annet enn å se den fra toppen. Det var dessverre overskyet, men egentlig blir fjorden enda mer mystisk da. Og det var uansett varmt nok til å ta et forfriskende bad. Deilig mat ombord, meget trivelig kaptein. Anbefales

Takk, danieltU1806QS
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

En magisk dag: yachten, været, maten og ikke minst kaptein Helge som sørget for det lille ekstra. Vi storkoste oss fra start til slutt, og timene gikk så alt for fort.. Utrolig takknemlig for denne opplevelsen! Anbefales

Takk, tonjeid