“disney on ice”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Anmeldt 15. februar 2018

Vi var 7 stk som var på show - disney on ice - gikk fra hotell alstor ca 15 min. Parkeringshus ligger nær arenaen mot betaling.
Fantastisk show for både voksne og barn.Et minus var prisene på popcorn m.m og effekter. Vi visste om det, så hadde ordnet oss på annen måte.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Britta T

Anmeldt 27. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg ble imponert over hvor flott denne arenaen var full av entusiastiske Oilers fans med et forrykende show. Mat og servering var passe bra, men muligheten for å knytte kontakter er stor

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 613kjetila
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var på Sting konsert og arenaen passet utmerket som konsertlokale :) Topp lyd og gode fasiliteter!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Norw50
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk- ikke kø noe sted, heller ikke på dametoalettet det gikk veldig raskt å kontrollere billettene, imponerende at det heller ikke var kø i baren. Mye folk, så her er det velorganisert

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, StavangerStina
Les flere anmeldelser
Anmeldt 5. mars 2017 via mobile enheter

Flott arena å oppleve en hockey kamp. Hyggelig og hjelpsom betjening. Rene og ryddige toaletter som det var mange av. Restauranten var en liten nedtur, den ble litt kantine preget. Samt at maten ikke smakte noen verdens ting.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, bentej2014

Reisende som så på DNB Arena, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i DNB Arena? Del dine erfaringer!