“Varm iste”
Anmeldelse av Starbucks

Starbucks
Vurdert som nr. 10 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 5. august 2021

Besøket vårt 04.08.21 var veldig dårlig. Vi fikk varm iste som smakte forferdelig dårlig. De ansatte var ikke spesielt imøtekommende og skrev helt feile navn. Per ble Nils

Takk, Traveler20909090

Anmeldt 6. desember 2020

Hei! Besøkte i går (lørdag 5.12.2020) med ungene mine starbucks i Stavanger Arkaden 2 store og 2 små barn. Jentene bestilte drikken og kom med den kakaoen som vi fikk var varmt. Jeg åpnet lokken for å blåse til jente ungen, koppen var halv full, gikk om å spør var det sånn den serveres kunne jeg fått koppen fult, en av ansetter likte ikke at jeg kommenterte på det begynte mimre å si noe som jeg hørte ikke godt da jeg spurte hva hun sa? Hun himlet med øyene der jeg sa du trenger ikke himle med øyene jeg var bare for å si at koppen var halvfull at jeg faktisk betalte for det, plutseleg en annen ansatte hoppet å sa Du vis du er ikke fornøyd gå vekk fra her at vi er ikke SLAVEN din du kan ikke snakke sånn med oss han begynte å skrike sånn at alle som var der snudde seg hørt alt. Jeg gikk til den annen spurte hva hetter han han vil ikke svare totalt ignorert meg i tillegg truet meg å kasta meg ut med å rope på Securitas
For en hendelse der med små barn alt i alt i dette har jeg selv Jobbet mange år i byen aldri ble behandlet som en kunde uprofesjonelt respektløs mot en kvinne med små barn på en lørdag i mamma permisjons tiden. Tror denne ansattes hetter Ahmad eller Mohammed (arabisk) navn vis ikke feil jeg husker. Spørsmålet mitt er det normalt å betjene kundene på den måten?

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, NoraAdam1720
Anmeldt 10. oktober 2019

Besøkte stedet en lørdag. Flott beliggenhet, stort lokale, men det fremstår rotete og mørkt. Toalett forhold er under enhver kritikk. Kun 1 toalett til et så pass stort lokale. Skittent og ikke toalett eller tørkepapir. Toalett papir hadde blitt med ut i selve lokalet. Valgte å avstå toalettbesøk her.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Anne_Marie_49_11
Anmeldt 30. august 2019

Er jo egentlig som alle andre Starbucks med godt utvalg i god kaffe. Stavanger har fin beliggenhet og grei adkomst.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kremly
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Lokasjonen er strålende, midt på det gamle torget, med utsikt til Vågen og Breiavannet. Drikken er god men selve kaffeen er skitten og rotete.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Jarle T

Reisende som så på Starbucks, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Starbucks? Del dine erfaringer!