“Styr unna! ”
Anmeldelse av Los Tacos Skagen

Los Tacos Skagen
Vurdert som nr. 9 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er mat for de som har vært på fest og bedøvet smaksløkene sine. Noe av det dårligste jeg noen gang har fått. Kvalmende og ikke gode smaker. Prøvde burrito og nachos.

Nei.. Dette blir det aldri igjen. Selv taco elskende barn syntes dette var langt under par. Hadde heller gått på Egon eller McDonalds.

Takk, arildonessolini

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, men det var ikke klart. Personalet flyttet andre gjester, så vi fikk plass til slutt, men bordet ble ikke vasket (tross synlige matrester + korona-tid). Fredag kveld kl -19.30 var det umulig å føre en samtale pga musikk og mye ungdom i feststemning. Maten kom ikke samlet, så det ble stafett-middag, og de klarte ikke få bestillingene riktige. Noen av oss ventet over 30 min fra bestilling. Maten smakte heller ikke spesielt godt. Alt i alt, skuffende!

Takk, _slaugm2016
Anmeldt 12. juli 2020

Dette var ikke bra. Bord ble bestillt i god tid men dette var ikke klart ved ankomst. Eller, bordet var tatt av noen andre uten at personale gjorde noe med det. Så det ble en nødløsning av diverse bord og stoler til 6 personer med hjelp av personalet.

Maten er ren fast-food og ble bare klasket sammen ved disken uten noen som helst spørsmål om hva vi ønsket etc. Ikke smakte dette godt heller. Kunne laget bedre Taco hjemme.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 9. oktober 2019

Helt ok vegansk burrito. Enkelt og greit, men blir fort mye søl da alt ramler fra hverandre. Er ellers alkoholservering på stedet.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, christianoV1556BJ
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Var her natt til søndag.
Lokalet var skittent, med masse støy fra overstadig berusede ungdommer. Men hei, klokka var jo 3 på natten så det var vel ikke så rart.
Maten ja, det var noe av det verste jeg har spist i Stavanger, noensinne. Det smakte virkelig ille.
Dårlig kvalitet på kjøtt og råvarer generelt, ikke noe smak(bortsett fra at det var ekstremt sterkt), klissete, grisete og sølete. Skikkelig søppelmat i ordets rette forstand.
Jeg fraråder alle og enhver å sette sine bein inn på dette stedet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, carinao470

Reisende som så på Los Tacos Skagen, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Los Tacos Skagen? Del dine erfaringer!