“Fantastisk, 10/10!”
Anmeldelse av The Shack

The Shack
Vurdert som nr. 7 av 15 Smått og godt i Stavanger
Anmeldt 25. juli 2021

Elsker både servicen og maten, selv atmosfæren er bra her. Maten kom også fort hadde med oss småbarn, dette kan være problematisk, men de hadde barnestol og var ingen problemer...

1  Takk, Erik110erik

Anmeldt 17. november 2020

Har vore to gongar for takeaway her. Mellom desse to bestillingane har det gått over ein månad.

Bestilte forskjellig burger desse to gongane og var like skuffa over begge. Det er vanskeleg å sette fingen på kva som er kjipt med burgerane, er nok i stor grad burgerane totalt som er manglande kvalitet på.

Bestilte også fries, som desverre vert drukna i grillkrydder/piffi/pommes frites krydder. Eg foretrekker mine fries med berre salt, men taklar litt pommesfrites krydder. Men her er det så store mengder krydder at det ødelegge smaken på friesen totalt.

Bestilte også aioli til fries. Eg personleg kan ikkje fordra majones, men er veldig glad i aioli. Denne aiolien derimot er nok den dårligaste eg har vore borti. Den var veldig fast, samt ein heftig mangel på kvitlauk. Aiolien var betre den fyrste gongen eg bestilte mat herfrå.

Ein skuffane matoppleving er greit og derfor valgte eg å gi The Shack Tasta ein sjanse til, men igjen vart det ei skuffande oppleving og tankar om å ha kasta vekk pengar som eg heller kunne brukt til eit mykje betre hamburgermåltid ved Mcdonal's....

Dato for besøk: november 2020
Takk, siljevictoriak
Anmeldt 29. juni 2020

Skuffene saker gitt. En 200 grams burger skal være en STOR rosastekt burger. Her får man to 100 grams burgere oppå hverandre. Det blir også svært griset å spise, hadde vært greit med kniv og gaffel. Og hva er det forferdelig krydderet man har på pommes frites'en? Er det piffe, paprikapulver eller hva? Man kan i de minste spør gjesten om man ønsker salt, krydder eller ingenting på. Blir ikke noe gjenbesøk her.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sigurdv2013
Anmeldt 13. mai 2020

Bestilt burger og pomfritz og ventet på noe som skulle være bedre enn burger king og mac Donald. Dette stilte ikke til forventningene.. Burgeren var tynn og liten - føltes som en barne burger. pommefrizt var også liten og smakte ikke stekt potet. Til en pris på 250 kr med drikke så forlanger jeg bedre enn dette. Dette er endringer som de har gjort i det siste.. Jeg har vært der for 1 år siden og da var det skikkelig tykk burger og større meny og veldig bra.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 199knut
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

Vi har tidligere vært veldig fornøyd med maten her, men i dag var det dyrt og dårlig. Burgeren var blitt liten og tynn, og pommes frittes var litt rå (smakte ikke godt). Jeg klaget men fikk beskjed at det skulle være sånn. Se bilde og legg merke til den lille ketchup posen som skala.

Anbefales IKKE lenger!!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ClasNormann

Reisende som så på The Shack, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i The Shack? Del dine erfaringer!