“Fantastisk beliggenhet og atmosfære”
Anmeldelse av CIRKUS

CIRKUS
Vurdert som nr. 41 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg var der sammen med 5 venner, vi fikk servert nydelig øl av forskjellige sorter og til "kvelds" hadde de noen nydelig pølset, dette kan absolutt anbefales videre

Dato for besøk: desember 2017
Takk, erikkI4089BO

Anmeldt 3. oktober 2018

Herlig atmosfære,hyggelig betjening.Godt utvalg av øl og vin.,dessuten har baren servering av pølser og kanskje du vil ha en god kopp kaffe med ett kakestykke?Du nyter det ute eller inne i den koselige baren.Uansett treffer du mange kjekke mennesker.

Takk, Hansvonely
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Ein fin plass, med hyggelig atmosfære, både ute og inne. Godt utvalg i øl. Ligger i ei gate med sjel.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 648maritb
Anmeldt 7. januar 2018

Innom for et par øl,Koselig interiør litt utenom det vanlig. Grei service, kunne nok skrudd den opp et hakk.
Mange brettspill for de som ønsker det.Fargegata har mye å by på.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Norge1905
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Live konsert inne vi trodde det ville bli for kaldt å sitte ute, men ble sittende i flere timer. Gode skinnfeller, tepper og varmelamper under bordene. Svært kjekke ansatte og god prosecco og rød vin. Vi satte pris på muligheten til å kunne kjøpe lekre sjokolader også.

Dato for besøk: november 2017
Takk, StavangerStina

Reisende som så på CIRKUS, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i CIRKUS? Del dine erfaringer!