“En fargeklatt i fargegaten”
Anmeldelse av CIRKUS

CIRKUS
Vurdert som nr. 41 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. desember 2018

Vi var en gjeng som besøkte Cirkus på kvelden. God stemning, mye folk og godt utvalg av drikkevarer.

Takk, HelHuse

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg var der sammen med 5 venner, vi fikk servert nydelig øl av forskjellige sorter og til "kvelds" hadde de noen nydelig pølset, dette kan absolutt anbefales videre

Dato for besøk: desember 2017
Takk, erikkI4089BO
Anmeldt 3. oktober 2018

Herlig atmosfære,hyggelig betjening.Godt utvalg av øl og vin.,dessuten har baren servering av pølser og kanskje du vil ha en god kopp kaffe med ett kakestykke?Du nyter det ute eller inne i den koselige baren.Uansett treffer du mange kjekke mennesker.

Takk, Hansvonely
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Ein fin plass, med hyggelig atmosfære, både ute og inne. Godt utvalg i øl. Ligger i ei gate med sjel.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 648maritb
Anmeldt 7. januar 2018

Innom for et par øl,Koselig interiør litt utenom det vanlig. Grei service, kunne nok skrudd den opp et hakk.
Mange brettspill for de som ønsker det.Fargegata har mye å by på.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Norge1905

Reisende som så på CIRKUS, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i CIRKUS? Del dine erfaringer!