Thai massasje. Thai yoga.

Wan sabai har eksistert i 10 år. Meget bra og profesjonell autentisk thai massasje med terapauter... les mer

Anmeldt 23. desember 2020
PerG440
Sandnes, Norge
Veldig bra profesjonell massasj

Anmeldt 22. september 2018
229karinag
Stavanger kommune, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Stavanger
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Utrolig bra massasje med varierte teknikker inkludert varme steiner. hyggelige ansatte og god atmosfære. Herlig å få servert god te etterpå.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 229karinag
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Hadde 1 time sport aroma massasje. Har gjennom årene hatt mange massasjer. Jeg opplevde at dette var en gjennomsnittlig massasje. Dette var ikke vært 600 kr.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, IreneNorway
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Når jeg opplever vonde og stive muskler så ringer jeg wan sabai, de fikser meg på 60 minutter hver gang! I tillegg er det en kjempe koselig atmosfære og veldig snille, flinke og hyggelige ansatte. Anbefales til alle!

Dato for opplevelse: august 2017
2  Takk, JannaLala
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

Her får du virkelig utdannede og flinke thai massører. Alle jeg har prøvd har virkelig gjort en fantastisk jobb. Hver massør har sitt håndlag. Du finner alltid en som passer ditt behov. Dette er medisin for kroppen som avsluttes med den nydeligste friske grønne teen. Verdt å drikke den i ro og mak etterpå! Jeg er fast kunde. Husk å ikke parkere utenfor om det er en time eller mer.

Dato for opplevelse: oktober 2016
2  Takk, monica_viste
Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med Wan Sabai thai massage.Flinke jenter som jobber der. Det er stedet jeg går for å få løst opp stive muskler.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, 166mariannel