“Herlig opplevelse”

26 North Restaurant & Social Club
Vurdert som nr. 8 av 257 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. februar 2019 via mobile enheter

Dette var bra. Vår vert fikk oss til å føle oss velkommen og godt ivaretatt gjennom hele besøket. Fremstår kunnskapsrik og vennlig. Akustikken er bra. Det er mulig å føre en samtale med normalt stemmeleie, selv ved et stort rundt bord. Nydelig mat med velsmakende vin, som vår vert anbefalte. Her kommer jeg gjerne igjen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ninasteenl
Dennis P, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2019

Hei ninasteenl
Dette var dejligt og lese, mange tak for hyggelig tilbakemelding.
Ny meny og drikke er klar i starten av marts 2019, kom gjerne og prøv os igjen.
Jeres Team 26 North Stavanger

Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte 26North i forbindelse med en bursdagsfeiring. Maten er ærlig, raus og nydelig tilberedt. Servicen var oppmerksom og tilstedeværende. Gode viner på glass var prikken over i’en.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, AnneF484
Dennis P, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Hei Anne484
Vi setter pris på hyggelig tilbakemelding og håber at se jer alle snart tilbake igjen.
Ny meny ca 1 Marts 2019, kom og prøv, masser nyt
Team 26 North Stavanger.
Dennis Poulsen

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Spiste nesten et helt tre retters vegansk måltid, med bare en bittelite elgeburger som forrett. Andre på bordet var veganere og de var veldig imponert over menyen, og det var før maten kom på bordet. Når maten kom så var den helt utrolig, og forrett toppet med en hvitvin fra New Zealand så ble det så bra. Desserten ble Dansk sjokoladetårn med en portvin til.

Dennis som kelner var av en egen klasse og gjorde måltidet til både morsomt og hyggelig. Jeg skal definitivt tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Thor-ErikG
Dennis P, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei Thor-ErikG
Tusen tak for hyggelig tilbakemelding, så herligt at i likte vores konsept på 26 North Stavanger.

Herlige gjester og hyggeligt samvær, så koser vi, Velkommen tilbake til os.
Jeres Team 26 North Stavanger
Dennis Poulsen

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Av 13 kollegaer jeg hadde med ut sendte over halvparten maten ut igjen: helt kald biff og saus, biffen i tillegg seig. Hypotese: billigste sort flatbiff? Trist..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ammi69
Dennis P, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hei ammi69
Vi beklager selvsagt dette utrolig meget og må bare legge os flate, Sorry ammi69 at dette blev en dårlig oplevelse for de fleste av jer og her skal du få vores side av saken....
Denne kveld hadde vi et stort uheld på vores kjøkken og grillen vores blev satt utt av spill, derfor blev det pannestekt biff som ikke blev levert tilfredstillende fra hverken jeres eller vores side, derfor grattis dessert og kaffe fra vores side.
Jeg har dernest kontaktet jer og forklart at i selvsagt ikke skal betale for jeres biffer samt budt jer tilbake på grattis middag(Biff) hvis i skulle ønske dette, så vi kan fullføre en god middag på 26 North Stavanger.
Igjen så beklager vi utrolig meget men med det sagt så skulle vi ønske at i hadde litt bedre forståelse for at der skjer uheld på alle arbeidsforhold og at beskrive jeres oplevelse på denne måte ikke viser hele sannheten.
PS. Ang Kjøtt kvalitet da bruker vi Norsk/lokalt Biff ytrefielt(Mamoret)men dette smaker selvsagt ikke ret hvis det ikke tilberedes korrekt.
Ta gjerne kontakt hvis i ønsker og vi fikser selvsagt feilfri middag, på gjensyn.
Team 26 North Stavanger

Anmeldt 12. desember 2018

Hotellrestauranter er vel noe man med rette kan være skeptisk til men her innfridde de. Maten var velsmakende og pent presentert. Servicen utmerket og prisene er vel ikke avskrekkende. Et lite minus var at pannen fiskesuppen min ble servert i ikke var forvarmet slik at suppen var varm helt til siste skje. Men dette er noe som ser ut til å ha blitt tatt ut av læreboken for mange restauranter i dag.
Lokalene er hyggelige og selv om de er åpne er det utformet slik at man kan sitte noe mer skjermet om man ønsker det. Alt i alt en fin opplevelse.

Takk, Lars R
Dennis P, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei Lars R
Vi takker for koseligt tilbakemelding og beklager at panne ikke var varmet til fiskesuppen, dette retter vi selvsagt opp på.

Vi ønsker god jul samt godt nyttår og ønsker jer velkommen tilbake til 26 North Stavanger.
Team 26 North Stavanger

Reisende som så på 26 North Restaurant & Social Club, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i 26 North Restaurant & Social Club? Del dine erfaringer!