“Fantastisk”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 26. november 2018

Nydelig mat, super service, herlig atmosfære! Alt i alt - helt toppers sted!
Maten er alltid like god, og du får gode tips ang drikke til.

Takk, fruboe

Anmeldt 15. oktober 2018

Her er det en herlig atmosfære selv om det ligger i inngangen til kjøpesenteret Blå Magasin. Meget god mat, tapastallerken anbefales. Ta også en kopp kaffe og noe søt til hvis du er i humør til det.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annelilln
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

beliggenhet ved Magasin Blaa i Verksgata! Nydelig lange med potetmos og skalldyrsaus! Veldig god Creme Brulee med bær sorbet! God vin og hyggelig betjening!

1  Takk, Lillian95754650
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Ved forespørsel om vinkart fikk vi beskjed om at det hadde de ikke, rødvinen vi bestilte var iskald og til desserten måtte vi spørre etter asjett. Hjelper lite at maten er god når servicen overhode ikke henger med.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, turisten250818
Anmeldt 25. august 2018

Jeg besøkte stedet i juli på en venninne lunch. Vi var fire venninner som alle valgte forskjellige retter, alle var veldig fornøyde. En av venninne mine har gluten allergi, hun var svært imponert da alle rettene kunne leveres glutenfrie. Personalet hadde stor kunnskap om allergier, og hva rettene inneholdt.
Vi fikk rikelige porsjoner med utrolig god mat. Stedet er veldig populært. Hvis du vil spise her, anbefaler jeg at du er der før kl.11, eller etter kl.13.
Du kan også kjøpe med deg mange gode tapasretter til å kose deg med hjemme.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Karin892015

Reisende som så på Déjà Vu Delikatesser, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Déjà Vu Delikatesser? Del dine erfaringer!