“Ett travelt lunsjsted”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 18. juli 2020

Vi kom for lunsj og måtte vente en stund for å få bord. Hyggelig betjening. Mat må bestilles og betales ved kassen. Vi valgte vegetar salat og tempura av kongereker. Veldig godt. Litt vel travelt og noe støy, men allikevel ett sted å anbefale pga den gode maten. Men vi valgte å ta kaffe og dessert ett annet sted for å kunne få mer ro.

Takk, Nina H W

Anmeldt 8. mars 2020

VAr på spis for 100, fuikk en fantastisk scampisalet. Hyggelig at de før måltidet serverte godt brød og luftig smør.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Oddvarsfoto
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten under under Øyvind Næsheim sin periode med Kita - Deja Vu By Night. Vi bestilte 8 retters tasting meny pluss kongekrabbe til forrett. Smakene og opplevelsen var helt topp :) Vi fikk blant annet servert kveite, Wagyu okse, and, Brimse gård salat med mer. Rettene var nydelig presentert så synssansene ble også tilfredstilt. Dette skal være Stavangers første Izakaya restaurant og dette er en nordisk variant med japansk mat av nordiske ingredienser. Nydelig....

Dato for besøk: september 2019
Takk, Norw50
Anmeldt 26. november 2018

Nydelig mat, super service, herlig atmosfære! Alt i alt - helt toppers sted!
Maten er alltid like god, og du får gode tips ang drikke til.

Takk, fruboe
Anmeldt 15. oktober 2018

Her er det en herlig atmosfære selv om det ligger i inngangen til kjøpesenteret Blå Magasin. Meget god mat, tapastallerken anbefales. Ta også en kopp kaffe og noe søt til hvis du er i humør til det.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annelilln

Reisende som så på Deja Vu Delikatesser, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Deja Vu Delikatesser? Del dine erfaringer!