“Et skuffende besøk”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 27. juli 2021

Kveldens besøk var veldig skuffende. Første valg av hovedrett og drikke kunne de ikke tilby. Maten var helt ok, god porsjon, men lite smak. Ukoordinerte servitører. Vi følte oss oversett. Ferdig spiste tallerkener ble ikke ryddet av bordet. Vi ble aldri spurt om vi ønsket å bestille noe mer, som f.eks drikke eller dessert, noe som var ønskelig. Etter 45 minutters venting etter at hovedretten var spist, gikk vi selv bort i kassen for å bestille mer. Vi måtte selv søke etter servitør for å betale for maten. Servitøren som betjente oss hadde avsluttet sin vakt og sto klar med jakke og sekk for å gå. Blir nok en stund til neste besøk, da vi ikke følte oss velkommen i det hele tatt.

1  Takk, 696eliseh

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 stykker og det var åpenbart minst 4 for mange. Servitøren var søt men ingen av bestillingene våre gikk igjennom. Alt ble derfor bare rot . Vi ventet nesten 45min på drikken og maten kom til svært ulik tid så noen hadde spist opp maten før andre startet. Overraskende nok fantes ingen ydmykhet blant personalet. Grei mat.

2  Takk, Marie U
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted, nydelig mat, tipp topp service. Greie priser. Anbefaler stedet for lunsj. Akkurat passe stor meny. Alt ble nydelig presentert .

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Over en time ventetid på maten og når den endelig kom så var den kald. Dårlig service og totalt en Skuffende opplevelse

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Cruiser77841
Anmeldt 24. oktober 2020

Jeg bestilte mat fra delikatessedisken. Servitøren som satte sammen maten visste ikke hva en quiche var, så den klarte hun ikke å lokalisere uten hjelp.

Min mat kom en god stund før selskapet mitt sin rett. I quichen fant jeg sølvfolie, så dette ga jeg beskjed om, med et svar fra servitøren som lød "oi, serr??". Ja, helt serr. Etter hvert kom maten vår. Min var lunken og den nye quichen var kald i midten. På ny fant jeg enda en bit sølvfolie . Nå ga jeg beskjed om at dette nektet jeg å betale for og sendte tilbake hele maten. Servitøren kom tilbake med pengene mine og fortalte at hun hadde "kjeftet på kokken" og at dette var "sykt beklagelig". Når jeg sier at jeg bestilte mat fra disken og at det strengt er vel servitørene som legger opp maten derfra, så benekter hun dette og gjentar at hun kjeftet på kokken...som om det er det kunden ønsker å høre. Denne samme servitøren prøvde for øvrig å forklare hva scampi tempura var til et annet bord som "reker med sånn skall rundt". Hun visste tydeligvis ikke helt hva tempura var.

Maten får 1 stjerne, da jeg ikke fikk smakt på den, foruten quichen, som for øvrig smakte geit.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, LStavanger

Reisende som så på Déjà Vu Delikatesser, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Déjà Vu Delikatesser? Del dine erfaringer!