“God mat - dårlig service”
Anmeldelse av Déjà Vu Delikatesser

Déjà Vu Delikatesser
Vurdert som nr. 77 av 234 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 31. juli 2021

Veldig god mat, men dårlig service og et svært høyt støynivå. Måtte vente lenge på maten. Fikk drikkemeny. Måtte spørre etter det meste.

Takk, cbX3991RL

Anmeldt 27. juli 2021

Kveldens besøk var veldig skuffende. Første valg av hovedrett og drikke kunne de ikke tilby. Maten var helt ok, god porsjon, men lite smak. Ukoordinerte servitører. Vi følte oss oversett. Ferdig spiste tallerkener ble ikke ryddet av bordet. Vi ble aldri spurt om vi ønsket å bestille noe mer, som f.eks drikke eller dessert, noe som var ønskelig. Etter 45 minutters venting etter at hovedretten var spist, gikk vi selv bort i kassen for å bestille mer. Vi måtte selv søke etter servitør for å betale for maten. Servitøren som betjente oss hadde avsluttet sin vakt og sto klar med jakke og sekk for å gå. Blir nok en stund til neste besøk, da vi ikke følte oss velkommen i det hele tatt.

1  Takk, 696eliseh
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 stykker og det var åpenbart minst 4 for mange. Servitøren var søt men ingen av bestillingene våre gikk igjennom. Alt ble derfor bare rot . Vi ventet nesten 45min på drikken og maten kom til svært ulik tid så noen hadde spist opp maten før andre startet. Overraskende nok fantes ingen ydmykhet blant personalet. Grei mat.

2  Takk, Marie U
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted, nydelig mat, tipp topp service. Greie priser. Anbefaler stedet for lunsj. Akkurat passe stor meny. Alt ble nydelig presentert .

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Over en time ventetid på maten og når den endelig kom så var den kald. Dårlig service og totalt en Skuffende opplevelse

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Cruiser77841

Reisende som så på Déjà Vu Delikatesser, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Déjà Vu Delikatesser? Del dine erfaringer!