“Salatene har blitt tammere og kjedeligere på smak”
Anmeldelse av Déjà Vu Delikatesser

Déjà Vu Delikatesser
Vurdert som nr. 79 av 237 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 14. september 2021

Jeg har spist på Dejavu utallige ganger, og alltid vært strålende fornøyd. Alle salatene er mine favoritter, og thaibiff-salaten har jeg spist ca 30 ganger.
Ved de to siste besøkene nå i september, har jeg blitt utrolig skuffa over salatene (thatbiff og marinerte reker). De smaker rett og slett anderledes enn før. Ganske smaksløst og kjedelig. Veldig tam smak sammenlignet med tidligere. Både kjøttet og selve salatblandingen smaker lite og ingenting. Jeg lurer på hva som har blitt forandret, for det er langt fra like godt som før.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 141marenh

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, utrolig gode smaker og godt vinkart, vi bestilte tapas for to. Det kom så mye mat på bordet at vi ikke klarte å spise opp. Flott lokale og servitørene var vennlig og hjelpsom.

2  Takk, MissHansen
Anmeldt 9. august 2021

Vi var to stykker, og vi bestilte tapasmeny. Det var himmelsk godt, begynte med 6 forskjellige småretter før neste forsyning kom. Ble forklart hva hver rett var, og alt var helt nydelig. Deilig vin hadde vi også. Veldig god service fra vi kom og til vi gikk. Kan absolutt anbefales.

Takk, Astrid B
Anmeldt 31. juli 2021

Veldig god mat, men dårlig service og et svært høyt støynivå. Måtte vente lenge på maten. Fikk drikkemeny. Måtte spørre etter det meste.

Takk, cbX3991RL
Anmeldt 27. juli 2021

Kveldens besøk var veldig skuffende. Første valg av hovedrett og drikke kunne de ikke tilby. Maten var helt ok, god porsjon, men lite smak. Ukoordinerte servitører. Vi følte oss oversett. Ferdig spiste tallerkener ble ikke ryddet av bordet. Vi ble aldri spurt om vi ønsket å bestille noe mer, som f.eks drikke eller dessert, noe som var ønskelig. Etter 45 minutters venting etter at hovedretten var spist, gikk vi selv bort i kassen for å bestille mer. Vi måtte selv søke etter servitør for å betale for maten. Servitøren som betjente oss hadde avsluttet sin vakt og sto klar med jakke og sekk for å gå. Blir nok en stund til neste besøk, da vi ikke følte oss velkommen i det hele tatt.

1  Takk, 696eliseh

Reisende som så på Déjà Vu Delikatesser, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Déjà Vu Delikatesser? Del dine erfaringer!