“Sjokoladekake”
Anmeldelse av Café Sting

Café Sting
Vurdert som nr. 81 av 225 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Cafe Sting åpnet dørene i 1983 med det bibelske mottoet: Gjør døren vid og porten høy!!! Det har vi holdt hellig! Fra Europas første erotiske festival i - 86 til hvitløksuke samme år. Norges eldste og mest oppegående litteraturfestival er 21 år. Sting har laget et utall temauker, arrangert begravelser, bryllyp etc. Kåret to ganger som en av de mest spennende dj-klubbene i Europa av det trendsettende bladet FACE. Cafe Sting har satt dagsorden for hele landet med sine ideer, og er trolig et av de mest omskrevne og annerledes utestedene i Norge.
Anmeldt 8. november 2018

Da fikk vi endelig smake den berømte sjokoladekaka. Den var kjempegod og kakestykket var av den rause sorten. Anbefales for de som er glad i sjokoladekake :)

Takk, Jane T

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Slitne lokaler men god beliggenhet. Tok veldig lang tid før drikke og mat kom på bordet. Ventet 15 min på en cola og en pils. Men burgeren var saftig og god, kylling salaten var også meget god og mer enn nok for 1 person. Helt grei total opplevelse.

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 23. august 2018

Vi var to voksne med tre barn, som hadde forhåndsbestilt bord. Vi ble godt mottatt av en oppmerksom og svært hyggelig servitør, som hadde reservert bord til oss i et varmt og hyggelig hjørne av bakgården. Like etter kom en strålende daglig leder og ønsket oss velkommen. Stemningen var satt :). Vi bestilte rekesmørbrød, pizza, gyros og pasta creole m/kylling og brød. Alt smakte ekte og godt. Rekesmørbrødet var tildelt en generøs neve med reker på et deilig sprøtt og smørstekt stykke med brød (holdt som hovedrett). Gyrosen hadde velsmakende og saftig kjøtt og tsatsiki. Pastaen var kremet og sterk som forventet. Pizzaen var av italiensk karakter med sprø boblet bunn med innslag av sot, slik det skal være. Totalt sett et herlig og hyggelig måltid, som alle i familien ønsker å gjenta. Heia Sting! :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 674janw
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Deilig avslappende på Sting Cafe rett opp fra hektiske Vågen ved branntårnet Valberg. Enkel meny men maten er god i et litt kult og usnobbete miljø. Kaffe, mat og øl kan anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trym V
Anmeldt 20. mai 2018

Vi har tidligere gått forbi Cafe Sting og sett hvor koselig stedet egentlig er. Minn mann hadde bursdag og vi bestemte oss for å ta turen nettopp dit. Lørdags ettermiddag og lite folk, så vi fikk en flott solplass utendørs. Trær og trapp pyntet med lykter og lys, god stemning fra turister og siddiser. Vi tok hver vår halvliter, og nøt solen og roen der vi satt. Etterhvert bestilte vi Gyros med potetbåter, nydelig middag. Godt med mat, så vi klarte faktisk ikke å spise opp alt. Vår konkluksjon var: hvorfor sitte i lysløypa i sentrum, når en kan nyte en fredelig romantisk kveld på Cafe Sting. Vi hadde utsikt til Valbergtårnet, folk som lå i gresset og solte seg, folk som gikk tur, og folk som slappet av med en god middag og noe godt i glasset. Dessuten var betjeningen veldig hyggelig og serviceinnstilt! Ta turen dit neste gang du besøker Stavanger.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HelHuse

Reisende som så på Café Sting, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Café Sting? Del dine erfaringer!