“Veldig bra opplevelse ”
Anmeldelse av Café Sting

Café Sting
Vurdert som nr. 83 av 239 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Cafe Sting åpnet dørene i 1983 med det bibelske mottoet: Gjør døren vid og porten høy!!! Det har vi holdt hellig! Fra Europas første erotiske festival i - 86 til hvitløksuke samme år. Norges eldste og mest oppegående litteraturfestival er 21 år. Sting har laget et utall temauker, arrangert begravelser, bryllyp etc. Kåret to ganger som en av de mest spennende dj-klubbene i Europa av det trendsettende bladet FACE. Cafe Sting har satt dagsorden for hele landet med sine ideer, og er trolig et av de mest omskrevne og annerledes utestedene i Norge.
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Endelig fikk jeg besøkt denne cafe’en. Ble hyggelig mottatt av en blid servitrise. Koselig atmosfære i lokalet. Bestilte nachos og en hamburger. Da ingen av oss spiser melkeprodukter var det ikke noe problem da vi spurte om maten uten dette. Det smakte veldig godt alt sammen. Hadde dessverre ikke plass i magen til sjokoladekake , så det får bli en annen gang. Eneste jeg kan trekke litt for her er at servitrisen kunne kommet bort og sjekket om vi trengte påfyll av drikke og om alt var som det skulle.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, bentej2014

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Sting har i høst fått ny eiere som har gitt kafeen et stor løft. Åpnere lokale som gir og en koselig og lunere atmosfære.
Maten er god. Likeså servicen.
Vi kommer igjen!

Takk, KariogPer
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha ventet på helt enkle hvitløksbaguetter i 30 min, og sett folk som ankom senere enn oss få maten sin, så klaget vi. 15 min senere kom maten, uten en beklagelse fra personalet. Få gjester i kafeen, burde ikke være mulig å glemme en kunde Dessverre ikke første gangen vi opplever dette her.....hyggelig sted, men dårlig struktur og orden på kjøkken etc.

Takk, Lise933
Anmeldt 8. november 2018

Da fikk vi endelig smake den berømte sjokoladekaka. Den var kjempegod og kakestykket var av den rause sorten. Anbefales for de som er glad i sjokoladekake :)

1  Takk, Jane T
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Slitne lokaler men god beliggenhet. Tok veldig lang tid før drikke og mat kom på bordet. Ventet 15 min på en cola og en pils. Men burgeren var saftig og god, kylling salaten var også meget god og mer enn nok for 1 person. Helt grei total opplevelse.

Takk, christianhayopsahl

Reisende som så på Café Sting, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Café Sting? Del dine erfaringer!