“Feil førte til alergi og oppkast og en mindre hyggeling pizza kveld.”
Anmeldelse av Pizzabakeren

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Pizzabakeren
Vurdert som nr. 194 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 10. september 2021

Jeg bestillte en pizza og fjernet en ingrediens til fordel for en annen pga matalergi til en person jeg skulle dele pizzaen med. Dette ble ikke gjort og vi fant ut av det for sent.
Dette endte i at vedkommende kastet opp og følte seg serdeles uvell. Vi burde nok ha sjekket at alt var gjort riktig men, feilaktig regnet vi med at ting var gjort som de skulle fra Pizzabakeren Austrått sin side. Dette ble den minst hyggelige pizzakvelden i minne. Om du skulle bestille fra disse ALTID sjekk for du kan helt klart ikke stole på at ting blir gjort som lovet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 892nitramn

Anmeldt 22. april 2021

DEN ER SÅÅ GOD!!!
5 stjerners fredag/ bursdag middag!!
Perfekt med pizzakrydder og ahhhh det er bare såå dig

Dato for besøk: februar 2021
Takk, emilianhelgelandw
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Ok pizza for prisen, men ofte kjipe på toppingen. Det gjelder spesielt når de kjører kampanjeuke.
Anbefaler nr 8 eller 16.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Oeyvind L
Anmeldt 15. juni 2016 via mobile enheter

Pizzabakeren leverer veldig bra pizza til en OK pris. I forhold til Dolly Dimple så føler jeg man får mer for pengene. Det at ungene elsker denne pizzaen er jo også et kvalitetsstempel :). Denne gangen var pizzaen levert fra avdelingen på Austrått i Sandnes.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Norw50
Anmeldt 11. mai 2016 via mobile enheter

Grei pizza som holder godt mål. Her får du et greit utvalg i forskjellige sorter. Det er noe for de fleste. Blir ikke spesielt nok til å si at det er topp men greit nok

Dato for besøk: mai 2016
Takk, 561terjeb

Reisende som så på Pizzabakeren, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pizzabakeren? Del dine erfaringer!