“Middag”

Browns Cocktail and Gastro Bar
Vurdert som nr. 4 av 56 Restauranter i La Zenia
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, vakkert presentert. Super service. Beste mat vi har smakt i området. Koster litt mer enn de fleste andre restauranter, men vel verdt prisen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 696kristina
A9874QMthomasb, Owner på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Thank you Kristina for your lovely compliment. We hope to be welcoming you to BROWNS very soon.
With the very best wishes ,
Your BROWNS team

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet skiller seg veldig ut fra restaurantene rundt. Det er god kvalitet på maten og drinkene, rask og hyggelig service, bra musikk og fint lokale. Det er dyrere enn de fleste andre restauranter i byen, men absolutt verdt det. Synd vi fant denne nest siste dag.

Takk, Cathrine1302
RobertKirkhope, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Takk for din gode anmeldelse. høyt verdsatt Cathrine

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Beste spisestedet i La Zenia. Fantastiske drinker også. Må prøves! Det er ingen annen restaurant her som kan sammenlignes med dem. Er så glad for å ha leilighet i nærheten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, NinaSolberg66
RobertKirkhope, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Takk for dine gode kommentarer - vi ses snart igjen

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted med fantastisk god mat. Virkelig en perle. Spiste pumpkin salat og brownie til dessert. Kommer garantert tilbake. Ps. For de som ikke liker høy musikk er nok ikke dette stedet

Dato for besøk: august 2018
Takk, 391ingridh
RobertKirkhope, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Takk for din anmeldelse Ingrid

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Stedet stod ikke helt til forventningene, hadde fått tips om fantastisk mat og flotte cocktails.

2 bestilte andebryst, disse var gode og flott anrettet. 2 bestilte laks, dette var skuffende. Den var for godt stekt og tørr i kjøttet, tilbehøret manglet også smak.

Husets rose var helt ok, samme gjelder rødvinen. Ingen spesiell overraskelser eller skuffelse.

Vi bestilte brød med "dressinger" til forrett, dressingene var nydelige.

Vi bestilte ulike drinker, og cocktails etter maten, disse var supre.

Jevnt over et hyggelig besøk, litt kaldt i lokalet. Litt for mye mas om drinker mens vi fortsatt hadde vin igjen i både glass og flasker.

Ikke verdt prisen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kjellsy
RobertKirkhope, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Takk for din anmeldelse. Vi vurderer tilbakemeldingen din

Reisende som så på Browns Cocktail and Gastro Bar, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca
Playa Flamenca, Orihuela

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Browns Cocktail and Gastro Bar? Del dine erfaringer!