“Nydelig”
Anmeldelse av Desire Restaurant - STENGT

Desire Restaurant
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her med kjæresten min, veldig sent pga biltrøbbel på vei hjem. Kjøkkenet var åpent, 11 på en hverdag i Januar, og det var kun ett annet bord som spiste. Bestilte Chimichangas med biff, og det smakte helt nydelig! Hyggelig service, absolutt å anbefale<3

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 154stiann
147jaswinders, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Thank you

Anmeldt 28. november 2018

Ble anbefalt av venner. Koselig miljø, hyggelig servitør og herlig mat. Kommer gjerne igjen for å spise lunsj sammen med familien.

Takk, kiplehus123
147jaswinders, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Thank you !!

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Ett sted jeg gjerne besøker igjen
. Jeg liker menyen og en fin og delikat servering. K
Hyggelig kelnere .

Takk, johannamariam
jaswinder S, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Thank you

Anmeldt 30. oktober 2018

Fikk servert en god forrett(Nachos) som det var passe med krutt i. Jeg og min kjæreste valgte begge kjøttfajitas som også var helt topp.

Takk, GeirM149
jaswinder S, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Thanks for review !!

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelige folk som jobbet der, men ikke så fint lokale og ikke så god mat. Jeg og min samboer synes begge rettene smakte fabrikkert og ikke hjemmelaget. Jeg hadde pasta bolognese og han hadde indisk. Må legge til: veldig god og kald og øl nydelig naan brød!

Takk, Cathrine1302
jaswinder S, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Hi madam , our all dishes are homemade , and you almost eated it , waiter asked to you about the food and you says food is fine , thanks for your comment !!

Reisende som så på Desire Restaurant, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca