“Bra”
Anmeldelse av Desire Restaurant - STENGT

Desire Restaurant
Anmeldt 1. februar 2019

Behagelig intreriør, føler seg hjemme. serviceminded betjening, god mat.Varierende meny hvor man selv får maten krydret etter eget ønske, viner ra, og priser gennomsnittelig

Takk, Connector416016

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Meget god mat fine og rene lokaler. God service og hyggelig personell. Anbefales. Dette gjør vi nok igjen

Takk, Odegord
147jaswinders, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her med kjæresten min, veldig sent pga biltrøbbel på vei hjem. Kjøkkenet var åpent, 11 på en hverdag i Januar, og det var kun ett annet bord som spiste. Bestilte Chimichangas med biff, og det smakte helt nydelig! Hyggelig service, absolutt å anbefale<3

1  Takk, 154stiann
147jaswinders, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Anmeldt 28. november 2018

Ble anbefalt av venner. Koselig miljø, hyggelig servitør og herlig mat. Kommer gjerne igjen for å spise lunsj sammen med familien.

Takk, kiplehus123
147jaswinders, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Thank you !!

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Ett sted jeg gjerne besøker igjen
. Jeg liker menyen og en fin og delikat servering. K
Hyggelig kelnere .

Takk, johannamariam
jaswinder S, Manager på Desire Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Reisende som så på Desire Restaurant, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca