“Godt utvalg”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018

Var her for lunsj. Mye å velge i . Greie priser. God servise og god mat. Fint å sitte ute i sola. Parkerte på Consum.

Takk, annegunnp2016

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

..og ikke så bra mat heller i dag Vi ble oversett og ventet i det uendelige på den bestilte maten.

1  Takk, 167karig
Anmeldt 2. september 2018

Koselig uterestaurant med utsikt over veien og restaurantene på andre siden av gata. Det kan være litt vel mye trafikk på dagen, men på kvelden er det roligere. De har drinker, vin og annet bra drikke. God kaffe. Vi har bare spist der en gang, og det var OK . Men de kan ha forandret kokk siden da, så det kan jo ha blitt bedre. En grei plass å stoppe å ha noe å drikke og se på folk på La Zenia.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Itta61
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Stakk innom for en matbit en lørdag ettermiddag. God og mye mat, men dessverre lite smilende og uoppmerksom betjening dro ned. Vi satt ute og der var stor trafikk og mye støy. Er i tvil om vi anbefaler denne restauranten

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jan Gullik I
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Alejandro serverer god mat, i fine lokaler. Relativt høyt prisnivå og uoppmerksom betjening trekker ned.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tony B

Reisende som så på Alejandro's Bar-Restaurante, så også på

La Zenia, Costa Blanca

Har du vært i Alejandro's Bar-Restaurante? Del dine erfaringer!