“Besøkt den nylig oppussede restautanten”

Alejandro's Bar-Restaurante
Vurdert som nr. 6 av 56 Restauranter i La Zenia
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019

Vi var nyssgjerrige for å se hvordan denne oppussingen ble. Vi fant ut at det hadde blitt mer intimt både i resaturanten og i baren. Og ikke for å forglemme uteserveringen. Sistnevnte et stort skritt i riktig retning. Menyen er den samme den samme gamle gode, og berjeningen som har vært der i mange år, er den samme hyggelige. . Vi har vært der med gjester og også bare oss 2. vi går som regel på onsdager.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Connector416016

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Grei plass, god pizza og andre retter. Fint og rent, hyggelige kelnere. Lett å parkere på andre siden ab veien.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 9. november 2018

Var her for lunsj. Mye å velge i . Greie priser. God servise og god mat. Fint å sitte ute i sola. Parkerte på Consum.

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

..og ikke så bra mat heller i dag Vi ble oversett og ventet i det uendelige på den bestilte maten.

1  Takk, 167karig
Anmeldt 2. september 2018

Koselig uterestaurant med utsikt over veien og restaurantene på andre siden av gata. Det kan være litt vel mye trafikk på dagen, men på kvelden er det roligere. De har drinker, vin og annet bra drikke. God kaffe. Vi har bare spist der en gang, og det var OK . Men de kan ha forandret kokk siden da, så det kan jo ha blitt bedre. En grei plass å stoppe å ha noe å drikke og se på folk på La Zenia.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Itta61

Reisende som så på Alejandro's Bar-Restaurante, så også på

La Zenia, Costa Blanca

Har du vært i Alejandro's Bar-Restaurante? Del dine erfaringer!