“Dette kunne vært et så bra”
Anmeldelse av de Bassus

de Bassus
Vurdert som nr. 20 av 55 Restauranter i La Zenia
Kjøkken: Tysk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette kunne vært et så bra sted! Men dessverre er servitører sure og lite hyggelige. Pølsene er ok og øl. Men nå har vi spist der 3 ganger og fått samme uhøflige og lite vennlige servitøren hver gang, så aldri igjen dessverre!

Takk, LinnK712

Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger p.g.a. godt øl og bra mat til en ok pris. Men helhetsinntrykket ødelegges av at det tillates røyking i uteområder med plastvegger og elendig akustikk inne i restauranten. Røykingen må begrenses til området uten plastvegger. Støydemplende tiltak må utføres inne i restauranten. Når disse utbedringer er utført kommer vi gjerne tilbake, men ikke før.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Pergunderrud
Anmeldt 6. februar 2020

Spiste middag, og den bakte poteten var fantastisk sammen med lammekoteletter. Veldig god øl også, rask og god service og kommer hit igjen. Har også vært her tidligere og vært veldig fornøyd

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, bpmykl
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Stort utvalg på menyen, til gode priser. Her finner man noe for enhver smak! Betjeningen er dog hverken særlig trivelig eller oppmerksomme. Maten kom med noe mellomrom, som gjorde at andre var ferdige før noen hadde fått servert. God smak på maten og mye god øl.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, heddadyba
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Lite hyggelig betjening. Maten vår kom med 10 min mellomrom, så 2 var allerede ferdig. Bestilte rump steak, som var rå og grønnsaker som smakte gass. Alt for mye bråk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, kristianengs

Reisende som så på de Bassus, så også på

La Zenia, Costa Blanca
La Zenia, Costa Blanca

Har du vært i de Bassus? Del dine erfaringer!