“OK+ restaurant i La Zenia”
Anmeldelse av Tommy Mel's

Tommy Mel's
Vurdert som nr. 26 av 56 Restauranter i La Zenia
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 24. november 2018

Autentisk diner på kjøpesenteret på La Zenia. Fin atmosfære og kult lokale. Maten var grei og servitøren var helt ok. De bør kanskje ta seg en tur til USA for virkelig å lære hvordan dette skal være. Minus for at musikken som ble spilt på anlegget ikke hadde noe med en amerikansk diner å gjøre.

Takk, IverOlavErstad

1923 av 833 anmeldelser

Anmeldt 14. september 2018

Slagordet at en alltid vil komme tilbake stemmer ikke helt. Maten var god, og med amerikansk smak ( var i USA i sommer),den er ikke så utrolig, men verd et besøk hvis en er lysten på noe genuint amerikansk

1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Stakk innom for en lunsj. Ble fort tildelt bord, meny og bestilling av drikke. Bestilte bbq ribs, maten kom fort. Veldig gode og møre ribs. Har spist her ettpar ganger tidligere og de skuffer aldri. Veldig god mat, god milkshake og god service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Alexander B
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

God mottagelse, men resten var meget skuffende.
Null oppfølging fra servitørene. Måtte selv hente bestikk, ketchup. Drikke måtte jeg bort til disken for å få bestille. Måtte riktignok sette meg for å få drikken
da.
Maten er ørlite bedre enn McDonald, men ikke mye. Pommes frites var kald, burger var ihjelstekt.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 938oleh
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Var her midt i rushtiden, midt i turistsesongen, fikk en god burger, etter kort tid. Jeg syns porsjonen var litt liten, men det var muligheter for oppgradering, noe jeg vil benytte meg av neste gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 368norwegiantourist

Reisende som så på Tommy Mel's, så også på

Har du vært i Tommy Mel's? Del dine erfaringer!