“Dårlig service”

Kjøkken: Europeisk, Irsk, Moderne, Pub
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Alltid vært glad i Paddys...men de 4 siste gangene har det vært elendig service...anbefaler ikke,dersom du ikke er irsk eller engelsk da...de går foran

1  Takk, janogvanjap

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Dårlig mat med lite smak og ikke minst fikk jeg ett hår i biffen min. Synes det var ekkelt å sitte ilag med familien med barn å spise menst de ansatte tok røykepausen rett ved siden av bordet vi satt på. Greie ansatte og heller en plass for voksne som vil ha seg en øl eller 2

Takk, Jessica D
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Har besøkt Paddy’s Point flere ganger og vi liker oss godt der. God stemning, veldig hyggelig betjening, god mat og rask servering. Kan fort bli favoritt Anbefales.

Takk, Jan Gullik I
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Kjempetrivelig sted, god mat, fin atmosfære og veldig hyggelig og effektiv betjening. Ypperlig både for liten og stor

Takk, Rigmor I
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi, 4 voksne og ett barn, besøkte Paddys for litt mat og drikke. Ble godt tatt imot. Hyggelige ansatte og maten ble servert raskt. Maten var det ikke noe å utsette på med tanke på at konseptet er pub. Kan fort bli ett sted som kan defineres som et stam-sted, om en har sansen for denne type steder. Vel verdt et besøk !

2  Takk, MacGeiver

Reisende som så på Paddy's Point, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
La Zenia, Costa Blanca

Har du vært i Paddy's Point? Del dine erfaringer!