“Et favoritt sted”

Kjøkken: Europeisk, Irsk, Moderne, Pub
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 23. januar 2019

Dette er en typisk irsk pub som også innbefatter pub mat med en liten vri. Har besøkt en del irske puber rundt omkring i verden, og Paddy er som jeg forvnter meg. Betjeningen er hyggelig og raske, vertskapet meget hyggelige, rask servering av både mat og drikke. Og etjenngen har vært der noen år. Alltid hyggelige.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Connector416016

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Alltid vært glad i Paddys...men de 4 siste gangene har det vært elendig service...anbefaler ikke,dersom du ikke er irsk eller engelsk da...de går foran

1  Takk, janogvanjap
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Dårlig mat med lite smak og ikke minst fikk jeg ett hår i biffen min. Synes det var ekkelt å sitte ilag med familien med barn å spise menst de ansatte tok røykepausen rett ved siden av bordet vi satt på. Greie ansatte og heller en plass for voksne som vil ha seg en øl eller 2

Takk, Jessica D
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Har besøkt Paddy’s Point flere ganger og vi liker oss godt der. God stemning, veldig hyggelig betjening, god mat og rask servering. Kan fort bli favoritt Anbefales.

Takk, Jan Gullik I
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Kjempetrivelig sted, god mat, fin atmosfære og veldig hyggelig og effektiv betjening. Ypperlig både for liten og stor

Takk, Rigmor I

Reisende som så på Paddy's Point, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
La Zenia, Costa Blanca

Har du vært i Paddy's Point? Del dine erfaringer!