“Vennemiddag ”

Vurdert som nr. 18 av 73 Restauranter i Cabo Roig
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Meny til 4 , mye og god mat , bortsett fra desserten som var en kule kornete is som var slengt på et fat. Servitørene må skjerpe seg ! Elendig service og bare sure fjes, virket nesten som de mistrivdes på jobb. Har vært her før og hadde gode opplevelser, men dette var skuffende.

Takk, venkek2016

Anmeldt 24. august 2018

Veldig god mat! Mye smak og bra størrelse på porsjoner. Ligger litt utenfor de andre restaurantene, men det er verdt å gå de ekstra metrene. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oddrunha
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Middagsbesøk med familie. Smakfull mat og god service. Rask servering. Valgte meny for fire. Mere enn nok mat. Passe hot.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 901gunnark
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted, hyggelige priser, men minus for mat. Ikke pga smak for den var på plass, men maten var lite varm. De vi var sammen med hadde aldri opplevd dette, så kanskje vi burde sagt fra? Men det ble altså ikke gjort, derfor også litt lunken karakter. Men prøver gjerne igjen, da smakene jo var på plass.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Maten smaken meget bra, men servicen kunne vært mye bedre, vi fikk dårlig med service, servering av drikke og mat. De rotet vekk 2 bestillinger og ingen av måltidene kom likt på bordet, så noen satt uten maten opp til 20 min. Og vanskelig å få kontakt med servitører. Men stede og maten smakte godt. Så vi kommer nok tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, BangsP90

Reisende som så på Yaho, så også på

Elche, Costa Blanca

Orihuela Costa, Costa Blanca
Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Yaho? Del dine erfaringer!