“Har besøkt denne Italienske restauranten mange ganger”
Anmeldelse av Puccini's Italian

Puccini's Italian
Vurdert som nr. 16 av 73 Restauranter i Cabo Roig
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018

Under vårt opphold i området i mange år, har denne restauranten blitt besøkt gjentatte ganger. Standar og kvalitet har dessverre falt betydelig. De driver med 2 for 1 når det gjelder pasta og pitzza. Ved sist besøk var det de serverte langt under pari og det blir nok en stund til neste besøk om de ikke hever standeren på maten.

1  Takk, Gunnar H

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte pizza og lasagne. Pizzaene er gode, deg eneste som trekker litt ned et at det er veldig (!) Mye ost på. Stedet ellers er topp og betjeningen er hyggelig og effektive. Vi kommer igjen år etter år. Vi syns det er vel verdt pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, InaMitt
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Har hittil vært her 4 ganger, alltid god service og veldig god mat. Bra og variert meny med mat til store og små.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 116ketilr
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Stedet ligger i bakgatene til hovedgata i Cabo Roig. Tilbyr kuponger som gir en gratis rett for en hovedrett. Grei pizza og pasta. God service.

Dato for besøk: august 2017
Takk, olej_rgenr
Anmeldt 29. juni 2017

Imøtekommende kelnere og nydelig italiensk mat og vin bidro til at dette ble et flott måltid for min kone og meg.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, KaiLennertJ

Reisende som så på Puccini's Italian, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Puccini's Italian? Del dine erfaringer!