“En fallende stjerne”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021

I et lag på 7 personer får vi bord , for og gi Italian Affair en sjanse til . Anslår at restauranten hadde ca 10-15 % av kapasitet tross covid regler. Restauranten er Skrapet helt ned på ansatte og tross lite folk ble det en lang affere. Mens vi ventet på forretten kom det 2 leveringer som skulle til nabo bordet.Etter godt over 1 time kommer maten , den måtte i retur da de hadde glemt forretten . Etter 1 time og 25 minutter kom forretten . Middagen gikk sin gang biff Pepe var jo ikke medium pluss . Men smaken var greit kun greit på de andre menyer som dagens tilbud.
At den litt arrogante resturanten har startet med dagen tilbud sier jo at endring er på gang. Det er lov å være noe arrogant når pris og kvalitet er høye , men det begynner å bli en stund siden . Nå det stadig er lagt på mange euro på regningen på mat og drikke en det som er priset , er det jo bevist juks . Noen venner har også opplevd at det står feil dyrere vin på regningene. Når flere opplever dette så anbefales det å sjekke regningen .Opplevelsen er at det service og mat kvalitet er godt under middels .Og det er på tide å bli mindre arrogant på den fallende stjerne .

Takk, ReiseJAN67

Anmeldt 23. juni 2019

Var god for noen år siden, har med årene blitt litt "slapp" i service og lavere kvalitet på det de ha rpå menyen

1  Takk, Gunnar H
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Sur servitør, tok lang tid før vi fikk maten. Fikk ikke det man bestilte og hun sa heller ikke unnskyld når hun glemte tilbehør. Måtte spørre 2 ganger før hun kom med det. Ble ikke noe driks der for å si det sånn. Skal aldri tilbake dit.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, annikens2018
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 3 par som besøkte denne restauranten og ble tildelt et hyggelig bord hvor det var luftig. Vi spiste bruschetta til forrett og en nydelig kyllingrett med soppsaus til. Riojavinen på flaske var meget god til en hyggelig pris. Gode desserter.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Mariusler
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

En av de få åpne restauranter denne fredagen i Januar.
Vi måtte vente ca 15 minutter på et bord for 2. Det var bare IG forvente da vi ikke hadde bestilt bord. Min italien biff medium + var perfekt . Kylling bryst med soppsaus var utmerket . Kyllingbrystet var saftig og smakfullt , mitt følge var fornøyd.Vi delte en
Ostekake som var utmerket til dessert .En god Amarone dro opp prisen på måltidet , men det var jo den Spanske Julaften da
Glad og fornøyd dro vi hjem .

Dato for besøk: januar 2017
Takk, ReiseJAN67

Reisende som så på The Italian Affair, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i The Italian Affair? Del dine erfaringer!